lørdag den 15. oktober 2011

Kender i det?

Kender i det hvor man har puttet overtræt men meget lykkelig lille bebs, som nu snorksover marginalt senere end almindelig sengetid, og man selv har udsigt til dyner og klapjagt på forsømt skønhedssøvn og så... kan man ikke sove? Armen hvad pokker ligner det?!
Jeg HAR prøvet at slukke lyset, lukke øjnene og trække vejret dyyybt og roligt og - ingenting sker der. Jeg har aldrig fået tricket med tælleri af får til at virke og at synge godnatsang for sig selv er bare fjollet. Jeg HAR tjekket mail, facebook og nyheder ligesom jeg har været et hurtigt smut forbi min online mødregruppe og diverse online shops, der sælger alt muligt toplækkert jeg alligevel ikke har råd til- hvor reelt behovet end måtte være. Nu er jeg så endt her - på bloggen via mobilt internet og altså i færd med at skrive en meget lang SMS uden smileys. Jeg kan heldigvis brede mig og behøver ikke være bange for at vække Jens med min rumsteren rundt for at finde en bekvemmelig stilling at ligge vågen i - han er nemlig til den årlige og ualmindeligt tidlige julefrokost i verdensfirmaet, Løvbjerg. Behøver jeg sige, at jeg synes, at et er for tidligt? Det er da stadig sommer,er det ikke?
Ork! Lad mig nu sove! Næste forsøg på søvndyssende aktivitet: bladr i Jens' bog om videnskabsteori... Det burde være så sikkert som amen i kirken (jeg har åbenbart ligge vågen VIRKELIG længe og er altså blevet 60 år imens...)

2 kommentarer:

  1. Jeg sympatiserer med dig - jeg gennemgår det samme netop nu, bortset fra jeg skriver fra computeren....! :)

    SvarSlet
  2. Af hjertet tak, Anne. Og undskyld for der sene svar. Det er så uvandt at nogen kommenterer min blog, at jeg slet ikke opdager npr det sker. Men jeg er glad!!! Knus

    SvarSlet