onsdag den 17. august 2011

Så' der billeder!

Her hen over sommeren har vi fået taget en hel del billeder. Det i sig selv er jo ikke ret meget værd, hvis jeg ikke får delt dem med jer. Det vil jeg så nu råde bod på nu! De kommer hulter til bulter og er på ingen måde sorterede på nogen snedig måde. Håber i kan klare en så massiv billedspam - ja, jeg har da aldrig kendt magen! Så stop mig dog! Men han er nu så sød, ham den bette Laurits, som i dag har lært at møve sig fremad i stedet for kun at bakke rundt. Han har været småsyg i en uge, men nu aner vi lys og nattesøvn for enden af tunnellen.

Nå, det var de der billeder, jo...

Værs'go'!

Bakket ind under sofaen, men derfor kan man jo stadig godt lege!

Ih! Nogen som tager billeder af mig! Her er vi lige kommet tilbage til Århus efter en dejlig dag med faster og kusine Julie. Vi sluttede af med en perfekt grillet flæskesteg. Grillmesteren John får topkarakter i den disciplin!

Er det street? Hatten er udelukkende til ære for fotografen, da det som resten af påklædningen indicerer faktisk er både sommer og varmt (åh jo - det var det faktisk), og derfor slet ikke nødvendigt med hue. Men det må man finde sig i så længe man er så lille at man 100% er underlagt sin mors påklædningsluner. Ha!

Prosit! Først kløede næsen, så kom der et kæmpe ny og nu ... ja nu ser det så sådan ud

Tour de France ... ja, det var vist det, der var at sige til det!

De smager mindre surt, når de lige er blevet vaskt! Behøver jeg skrive, at vi nu har droppet badestolen? Han blev liiiige akrobatisk nok til at jeg tør lade ham balancere i den.

ZzzzZZzzzZZzzz Så søde de er!

I fint nyt tøj til mors onkel Oles 60 års fødselsdag. Badeanden lod vi blive hjemme

Sidder lige og spiser en kikseagtig ting hos Charlotte fra mødregruppen. Spændende med mad man selv kan putte ind i munden!

Oooork den er sjov, den her! Godt Moster PP kan holde ved, ellers var knægten drattet af i bare begejstring

Vi hygger altid når Moster PP er på besøg. Her træner vi fx hendes armmuskler, så jeg har hoppet ti minutter i træk - mega sjovt!

Må jeg ikk' godt be' om noget andet mad, mor?

Nu skal vi ud og tømme Onkel Rasmus og (Skrappe) Tante Sofies postkasse! Vi glæder os til de flytter rigtigt til Århus - så skal vi også træne deres armmuskler!

Selvom det er sommer skal man pakkes godt ind inden man skal ud på tur i barnevognen - det er jo hundekoldt!

Svømme, svømme ... eller ... nå nej, det er jo ikke vand! Laurits laver svømmebevægelser, når han ligger på maven på gulvet. Hvordan skal man også kunne gætte at det kun virker fremaddrivende i svømmehallen?

Jeg hjælper lige mor i køkkenet, så jeg er sikker på at maden bliver som jeg helst vil have den!

Laurits har fået en almindelig, blød tebolle at spise ... spise er måske så meget sagt. Findelt blev den i hvert fald!

Hva' dælen?! MOR! Der er nogen der har krummet i sofaen!

Heeeey piger!

I juli var vi i sommerhus med mine forældre. Det var rigtig dejligt! Vi havde noget ret blandet vejr, men sådan er den danske sommer åbenbart. Her arbejdes der hårdt i køkkenet ... eller noget!

Uh, lækker mad! Især salaten - den var virkelig, VIRKELIG god! Host host ... gæt selv hvem der var kokken bag den

Men sommerhustur er ikke kun fest og ballade. Laurits, den lille stakkel, pådrog sig en omgang mellemørebetændelse med tilhørende høj feber. Derfor tilbragte han en del tid i ikke ret meget tøj. Heldigvis gik der kun et par dage med sygdom, så var han frisk igen og vi hyggede videre.

Vi tog bl.a. i Skandinavisk Dyrepark. Det småregnede og var gråvejr, så der var ikke ret mange mennesker. Vi havde en god dag alligvel og fik set en masse dyr. Solhatten måtte så agere sydvest for en dag. Det gik ok, selvom bomuld ikke ligefrem er vandafvisende

I dyreparken var der store og vilde dyr ...

... og mindre og knapt så vilde dyr (måge på pind)

... og store, mærkelige dyr. Man kan godt forstå de allesammen kører Volvo i Sverige, hvis det er sådanne størrelser de risikerer at få op at køre på motorhjelmen. Jøsses ...

Hva' filan er det du prøver at gi' mig mor!? (VANDMELON - lækkert!)

1 kommentar:

  1. Aaaj mand!! Lækre unge - eller, må man sige lækker om en baby, jf. debatten på baby.dk....! ;) JEG synes han er lækker! Og far-baby sovebilledet?? Lovely!! <3

    SvarSlet