lørdag den 28. april 2012

Instagram

Jeg Har download en gratis app til min telefon, der hedder "Instagram". Jeg har faktisk gjort det en gang tidligere, men kom aldrig rigtig rigtig i gang med at bruge den. Kort fortalt er det en foto-app hvor man kan uploade sine private billeder (så private som man synes, man har lyst til at dele dem selvfølgelig), og deler dem med andre i sit instagram-netværk. Så kan man "like" og kommentere hinandens billeder. Det er sjovest med lidt kunstneriske billeder, og ikke rent familiealbum. Mit personlige formål med app'en og min profil er at bruge den som en slags fotodagbog, og jeg glæder mig til at komme ordentligt i gang. Hvis i allerede bruger instagram, må i gerne tilføje mig - jeg hedder meget opfindsomt mladefoged.


- sendt fra min Smartmofon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar