tirsdag den 27. marts 2012

Succes!

Så så man lige mig IGEN!!! Jeg har været ude at løbe, og det er ikke første gang siden indlægget om min første løbetur på denne side af Jesu fødsel. Jeg har faktisk gjort det jævnligt. Eller... Well, det gjorde jeg de første par uger, så tog jeg til London og fik ondt i mine knæ, så en pause fra løbevanviddet var påkrævet. Nu er de velpolstrede krandele så tip top igen, og jeg har her til aften ladet Jens putte møgsur og dødtræt mindstemand, mens jeg i ly af det tiltagende mørke selv trak i løbeskoene og begav mig afsted. Og og og! Det gik super godt! Mine lunger fungerer stadig, jeg kastede ikke op på vejen og har på intet tidspunkt smagt blod eller haft dobbeltsyn. VICTORY!

Som sidebemærkning kan det nævnes, at man for fremtiden skal huske at iføre sig ordentligt, løbevenligt undertøj, så ikke bagdelen udøver et helt træningspas for sig selv. Men lad nu det ligge... (hvis i ellers kan få det billede væk fra nethinden igen?!)

God aften til jer :)



- sendt fra min Smartmofon!

Location:Min ukendte og tophemmelige løberute

Ingen kommentarer:

Send en kommentar