fredag den 6. januar 2012

Julen varer lige til påske

I mit univers varer julen ikke til påske, og faktisk plejer jeg at være mere end træt af jul, når vi når til nytårsaften. I år har pynt og glitterstads fået lov til at blive hængende lige nøjagtig til i dag. Der var en eksamensopgave, som skulle ekspederes før jeg kunne finde tid til at dejule lejehuset. I dag er det Hellig Tre Konger, og det skulle markere afslutningen på julen. Den tradition har jeg tænkt mig at holde i hævd, så nu er det slut - ikke mere jul før 1. december 2012.

Og dog....

I får lige lidt ekstra jul i billedform!

Hermed det sidste "Glædelig jul!" i rigtig, rigtig lang tid...

En lille drillenisse

Flødeskum til ris a la mande smages til

Den lille familie i juleklæder


Ih hvad mon det er?

Smart i tøjet


Jeg tjekker lige om den her pakke kan tåle at komme under træet

Et lille udpluk af aftenens udbytte... til sønni forstås

Ingen kommentarer:

Send en kommentar