fredag den 11. november 2011

NH & NL vol. 1

I dag har jeg lært noget nyt! Ohhh happy day! Dagene på barsel kan en sjælden gang godt blive liiidt lange, og de er en rimelig stor del af tiden uden ret meget akademisk og intellektuelt indhold. Til gengæld er de sprængfulde af bleer, "da-da-da"-babysnak og leverpostej i alle mulige og umulige afkroge og folder. What's not to like?
   Nå, men i dag har jeg så lært noget nyt, ikke akademisk, ikke barselsrelateret, men meget ungt og moderne. Det drejer sig om forkortelsen "NH" som står for "Now Hating" - altså "hader nu". Og i dette grå vintermørke er det ikke svært at finde det halvtomme glas frem, tage sortseerbrillerne på og hade for fuld smadder..

Så her er dagens NH - enjoy and feel free to co-hate!

- Tyngdekraft, der har behandlet min postgravide krop værre end en flok elefanter ville behandle indholdet i en glasbutik
- Udsagnet: man bliver ikke lykkelig af at være rig, for man bliver denundenfløjtemig heller ikke lykkelig af ikke at have nogen penge. Faktisk er jeg villig til frivilligt at modtage x antal millioner kroner og bevise, at den samlede sum af lykke i verden vil stige betragteligt, hvis jeg var rig.
- At være på kur når det eneste jeg har lyst til er mmmmm Marabou!
- Ikke at kunne finde den lille, syge killing der gemmer sig bagest i haven når den helt klart ville have bedst af at blive aflivet :,(

Og for at det hele ikke skal blive for surt, tvært og negativt får i også dagens NL - Now Loving:

- Landsholdet når de vinder over svenskerne i Parken og derfor bliver selvudnævnte Skandinaviske Mestre. Way to go, Morten O - way to go!
- Vild med Dans  og jeg er ikke stolt af det
- Århus Smilets by, Year  House ... I morgen går turen til Jyllands hovedstad, can't wait! Også fordi Thomas har bagt kage. Mmmm (Du er på KUR Mette!)
- At Laurits ENDELIG kravler rigtigt - men kun engang imellem. Jægersoldatstilling i krybende fremdrift er stadig den foretrukning måde at komme omkring på. Suk!
- Anders Lund Madsen hvem kan lade være? Den sære lille mand er da fantastisk, finurlig og flabet på sin helt egen måde.

Det må blive det for i dag. Tre indlæg må også være godkendt? Kvantitet er jo som bekendt en kvalitet i sig selv.

/Mette

2 kommentarer:

  1. Jeg tillader mig så at NH'e og NL'e med dig... ! :)

    SvarSlet
  2. Du er meget velkommen, Anne! Jeg tænker, at en del af dem er universelle for mødre

    SvarSlet